piątek, 9 stycznia 2009

Motywacja w oparciu o wiarę chrześcijańską - cytaty z Biblii

Dzisiejszy artykuł jest dedykowany tylko i wyłącznie osobom wierzącym. Mam dla was kilka wspaniałych cytatów, które mi pomagają. Polecam zapoznanie się z nimi bliżej.

Wszystko mogę w Chrystusie który mnie umacnia.

Albowiem nie dał nam Bóg ducha bojaźni ale mocy i miłości i trzeźwego myślenia.

Wołaj do mnie a odpowiem Ci, oznajmię Ci rzeczy wielkie i niezgłębione jakich nie znasz.

Czyż ci nie rozkazałem bądź mężny i mocny, nie bój się i nie lękaj ponieważ jest Pan Bóg Twój wszędzie gdziekolwiek pójdziesz.

Szukałem pana a on mnie wysłuchał i uwolnił od wszelkiej trwogi, zła się nie ulęknę bo Ty jesteś ze mną.

Wszystko mogę w tym który mnie umacnia, wszystko możliwe jest dla tego kto wierzy.

Wszystkie troski wasze przerzućcie na niego, gdyż jemu zależy na was.

Zapominając za tym co za mną, a wytężając siły ku temu co przede mną, pędzę ku wyznaczonej mecie, ku nagrodzie do jakiej Bóg wzywa w górę w Chrystusie Jezusie.

Szukałem pana a on mnie wysłuchał i uwolnił od wszelkiej trwogi.

Jeżeli Bóg z nami, któż przeciwko nam?

Prowadzisz mnie według swojej rady.

dodajdo.com

2 komentarze:

Unknown pisze...

Recepta na sukces Malcolma Gladwella, czyli reguła 10 tys. godzin - http://coaching.focus.pl/2010/03/19/wrodzony-talent/

Marcin Dębiński pisze...

To samo jest na stronie https://artelis.pl/artykuly/8782/Motywacja-w-oparciu-o-wiare-chrzescijanska---cytaty-z-Biblii. Kto zrobił plagiat?