poniedziałek, 25 maja 2009

Motywujący cytat każdego dnia.

Witam Cię czytelniku.

Czasem jest, że nie mamy na nic siły. Przed Tobą tyle pracy, ale Ty nie czujesz presji ażeby zabrać się za jej wykonanie. Doskonale znasz ten stan, kiedy musisz coś zrobić, ale najzwyczajniej nie masz motywacji, żeby się tego podjąć.

Wiem, wiem sam przez to często przechodzę..

Ale znalazłem wspaniały sposób! Jaki?

Motywujący cytat.

Nic tak nie dodaje energii jak przeczytanie kilku inspirujących cytatów. Posiadam listę cytatów i zawsze kiedy jest mi źle, wyjmuje ją i czytam. Spróbuj, to działa!

Ale to nie wszystko...

Postanowiłem się z Tobą podzielić swoimi cytatami.

Chcesz otrzymywać motywujący cytat przez 10 dni? Nie wysyłam spamu, możesz mi zaufać. Postaram się Ciebie nie zawieść. Jeżeli chcesz się zapisać na darmowy cytat, wypełnij formularz poniżej.

Wiem jak ważna jest motywacja płynąca z cytatów motywujących. Aby zapisać się na motywujący cytat, kliknij tutaj.

dodajdo.com

Brak komentarzy: