niedziela, 23 sierpnia 2009

Najlepsze artykuły na blogu

Czas na porządki. Od pierwszego wpisu minął już ponad rok, napisałem ponad 40 artykułów - czas je posegregować. Jedne są lepsze, inne gorsze. Z jednych jestem dumny, z innych nie.
Widzę, że sam się zmieniam i to o czym pisałem rok temu, dziś wydaje mi się po prostu śmieszne.

W celu wykrystalizowania najlepszych według mnie artykułów, zrobiłem ich listę, która znajduje się poniżej.

Wyciągnij z tego jak najwięcej.

Optymizm vs sztuczny optymizm?

Sobie bądź wierny

Szczęście. To takie proste..

Ciesz się życiem

Czy rozwój osobisty daje szczęście?


Rozwój osobisty - rozwijać się czy nie?

Prawo przyciągania - marketingowe kłamstwo, czy wielki sekret?

Teoria dźwigni

Sztuka bycia liderem


Wdzięczność - kluczowy składnik sukcesu

W poszukiwaniu szczęścia


Postanowienia noworoczne - jak sprawić żeby działały na naszą korzyść?

PS. Wszystkiego najlepszego z okazji 23 sierpnia 2009 roku :)

dodajdo.com

Brak komentarzy: