piątek, 9 maja 2008

Dlaczego założyłem tego bloga?


Zastanawiasz się pewnie, drogi internauto dlaczego takie strony jak ta istnieją? Techniki motywacyjne są warte krocie, książki są dosyć drogie, szkolenia do najtańszych też nie należą a tu proszę, pod frazą "centrum doskonalenia" można znaleźć wszystko zupełnie za darmo.. Zastanów się, ilu wielkich pisarzy, aktorów, wynalazców i innych utalentowanych ludzi poniosło życiową porażkę i nie wykorzystało swojego potencjału twórczego, ponieważ nie mieli motywacji. Pomyśl o ile świat byłby doskonalszy, gdyby wszyscy ludzie wykorzystali swój talent. Nie mając poparcia wśród bliskich, ani wystarczającej siły woli człowiek porzuca swoje działania i staje się bierny. Przestaje wierzyć w swój sukces..

Przyjacielu, nie czytałbyś tego bloga gdyby we mnie kiedyś nie zrodziła się myśl założenia go. Nie czytałbyś go gdybym nie był uparty w działaniu i nie ukończył go. Na tym blogu znajdziesz wszelkie potrzebne techniki motywacyjne, jednak to czy osiągniesz sukces zależy tylko od Ciebie. Możesz przeczytać tą stronę po czym zapomnieć o tym że istniała, albo będziesz do niej wracał kiedy będziesz potrzebował nowych sił do działania.

Zatem do dzieła!

Powodzenia w drodze na szczyt!

dodajdo.com

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Dzień Dobry:) Myślę, że bardzo dobrze, że Pan założył tego blog, znalazłam go przez przypadek. Mając doła wpisałam sobie w Google jak zorganizować dzień i wśród wielu nie do końca interesujących adresów nagle wyświetlił się ten wyświetlił się ten. Weszłam przeczytałam kilka artykułów, dodałam do zakładek i zaglądam, bo myślę, że daje Pan nadzieję i próbuje zarazić optymizmem zbłąkane duszyczki:) Życzę powodzenia i sukcesów w dalszej pracy:)marti50@op.pl